Inspiration



Inspiration..

nu är jag helt säker, det är jag verkligen.
att gå in i väggen och sedan varken veta ut eller in för faktist med sig något bra iaf.. för som sakt nu är jag helt säker på vad Jag vill och vad jag ska göra!

jag känner det enda ut i fingertopparna, min kreativitets mondul är i fullrullning och jag har så mycket inspiration till allt just nu.. jag är en Florist..

att få skapa någonting vackert, använda mina egna händer och mina egna tankar och skapa ett konstverk är en otrolig känsla.. och att detta verk sedan gör någon annan människa glad gör det bara ännu bättre. och det gör mig otroligt glad i hela kroppen och det får mig att fortsätta.. för det är precis vad jag gör nu, jag fortsätter!!!








Kommentarer
Postat av: jb

vad bra, att du har tänkt och att du vill bli en florist :) du passar verkligen som de.. (: <3 /johanna

2010-02-19 @ 11:13:08
Postat av: Julia

jag förstår precis hur du känner! :)

2010-08-27 @ 16:15:04
URL: http://julialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0