Garden





idag är jag hemma och är sjuk.. halsfluss!!!
dock har ja nu fått penecelin och ska vara piggare igen om nån dag bara :)

idag, tiden jag inte legat och sovit vill säga, gick jag ut till trädgården, och till min stora förvåning.. paradrosorna jag lyckades ta kål på tidigt i sommras har börjat blomma om igen.. jag vart överlycklig.
för dom är ju så fina!

och jag putsade även på mina mårbacka pelargoner som fick sig en rijäl törn i regn ovädret härom veckan, men med lite ny jord och blad putsning står dom och är superfina nu i höst solen som kikade fram en stund idag :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Att du alltid är sjuk gumman :( <3 Krya på dig så får vi hitta på något någon dag! Puss på dig skruttis!

2010-08-31 @ 20:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0